1. שגרה לא שגרתית – איך לבנות שגרה אפקטיבית
תקופת קורונה מחייבת עסקים להיערך ולהתנהל אחרת, תוך מציאת פתרון ארגוני יצירתי, למשל, עבודה מהבית, ניהול דרך שלט רחוק ותמרון בין משימות הבית והעבודה, וילדים… והרשימה ארוכה.
במהלך הוובינר אתן המון טיפים ואציג מודל פרקטי וקל ליישם כדי לבניית שגרה אפקטיבית בתקופת קורונה. הוובינר מתאים לכל מי שרוצה לנהל שגרת עבודה אפקטיבית, להתמיד בה ולהצליח לקדם את העבודה המקצועית.
2. סדנת תקשורת אפקטיבית ומעצימה און ליין
בעקבות התפרצות נגיף הקורונה, רוב מערכות היחסים המקצועיים מתנהלת דרך טלפונים, מיילים, זום ובעיקר און ליין. מפגשים פנים אל מול פנים הפכו לנדירים וכעת גם ישיבות, שיחות משוב ופגישות מתנהלות במרחב חדש, שונה ומאתגר. יחד עם זאת, במרחב החדש ניתן לנהל ולהנהיג בצורה אפקטיבית ומעצימה, כל עוד נשכיל להבין אותו ולנצל אותו כשורה.
מטרות הסדנה
מה נעשה בסדנה?
ניתן להזמין ייעוץ, סדנה או הרצאה בזום על פי התחום הנבחר. מזמינה אתכם לקרוא מאמר שחיברתי בנושא ניהול מרחוק בזמן קורונה כאן
היום יותר מתמיד, המציאות הארגונית היא דינמית ומאתגרת: צימצום בכוח אדם, עבודה מהבית, ניהול עובדים בשלט רחוק, ישיבות און ליין, שינוי בהסכמי העסקה, ספקים מושבתים, מחלקות נסגרות ועוד המון אתגרים ארגוניים.
אנחנו ב"כלים להצלחה" מבינים את אתגרים ויודעים שכעת אתם צריכים פתרונות מהירים, ישימיים ומותאמים בדיוק לצרכים שלכם.
אני מזמינה אתכם, לפנות אלי בשיחה ללא עלות וללא מחויבות על מנת להרכיב יחד את חבילת הליווי הארגוני שתתאים לארגון שלכם.
מצפה לשמוע מכם,
טלי איגלמן-בלנקי
בעלים של "כלים להצלחה"
050-7735987